tisdag 12 januari 2010

Teliafelia och 3...

Jag blir galen snart! Har varit utan internetuppkoppling sedan 28de dec. Telias "dong" funkade inte så bra i det lilla huset vid ån. Så jag skickade tillbaka den. Och samtidigt beställde jag en ny från 3. När den aldrig dök upp så ringde jag. Då hade den hamnat på fel ort! I Eksjö istället för i Österbymo. Så dem skulle skicka den rätt.
Inget hände.
Så ringde jag igen. Åh hoppsan, den hade visst inte lämnat Eksjö. Och jag hade inte ens fått något sms om att den hamnat där med kollinummer eller något alls.
Så skulle de göra en ny beställning så det skulle gå lite fortare. Åh jag har väntat.....så ringde jag igen idag. Då skulle den nog komma fram imorgon, men jag skulle få betala för inte uthämtat paket för den första leveransen.
Jag säger bara SERVICE! Som ansvarig för hemsidor och föreningsmeddelanden och annat viktigt är det oerhört besvärligt att bo på landet utan internet så imorgon hoppas jag verkligen att det går att få kontakt med omvärlden igen. När jag nu lånat internet här och nu så såg jag i min mail att jag fått medddelande om att jag har paket att hämta i Eksjö. Och att det skulle gå tillbaka om två dagar om jag inte hämtade det. Så det var ju tur att jag gjorde en ny beställning. Det intressanta är ju att de enbart meddelat via mail som jag inte kommer åt eftersom DONGEN ÄR I PAKETET!!!!

Ska bli intressant att se om det här paketet hamnar i Eksjö också, för det är samma adress det gäller...kom det fel första gången så lär det säkert komma fel imorgon igen. Och då.......morrar jag ljudligt!

1 kommentar:

  1. Låter nästan som om du har flyttat till vårat postområde. Så där har det varit för oss i 5 år nu sen vi flyttade hit. Hoppas det enbart blir en engångsföreteelse för dig!

    SvaraRadera