söndag 13 december 2009

Förena nytta med nöje



Här är jag, ganska nära spisen så jag är inte på rymmen!

Jag är nu i skrivande stund 35 mil hemifrån och jobbar "julbord" i köket hos min barndomsvän. På kvällarna har det blivit många, långa trevliga samtal, på dagarna mycket...mat och desserter och allt annat som ingår i jobbet.
Fantastisk roligt att vara tillbaka bland gamla arbetskamrater, och bland nya! Roligt att lära sig nya saker som alltid och sen.....har jag ju passat på att gullat med valparna. Jackies bebisar!

Jag och Kristine....
Lycklig i valplådan! Här är jag och Ulla
Ja visst är de fina? Ska bli så spännande att följa dem!
Tackar mina vänner hemma som ställer upp med djuren där, samt mamma o pappa som passar hunden och duvorna! Ses snart!








1 kommentar:

  1. Vad det ser bra ut med dig i köket... det syns att du trivs! Vi skall skaffa "hak" du och jag med tillagningskök, banne mig!! Vi skulle göra succé det VET jag!

    Söt liten Kristine också... (skall hon heta det?).. förstår att du trivs bland alla sötnosarna. Valpar är NÄSTAN lika gulliga som kattungar.*s*

    SvaraRadera